Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, materiałów szewnych, materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego oraz serwet jednorazowego użytku dla WSRM w Łodzi
1.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy sprzętu i materiałów wg poniższych zadań:
– Zadanie I – dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1/I do SIWZ
– Zadanie II – dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1/II do SIWZ
– Zadanie III – dostawa rękawic w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 1/III do SIWZ
– Zadanie IV – dostawa materiałów szewnych w asortymencie i ilościach określonych
w załączniku nr 1/IV do SIWZ
– Zadanie V – dostawa materiałów i drobnego sprzętu stomatologicznego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1/V do SIWZ
– Zadanie VI – dostawa serwet jednorazowego użytku i zestawów porodowych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1/VI do SIWZ.
2.Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 12 miesięcy, tj. od 10 kwietnia 2016 r.
do 9 kwietnia 2017 r.
3.Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP.
- Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ.
- Wypełniony formularz cenowy – załącznik 3 do SIWZ.
- Wypełnione oświadczenia:
– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP – załącznik 4 do SIWZ;
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP – załącznik 5 do SIWZ;
– o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik 6 do SIWZ.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy wykonawcy składającego ofertę na zadanie I, II i III.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy wykonawcy składającego ofertę na zadanie I, II i III.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dotyczy wykonawcy składającego ofertę na zadanie I, II i III.
- Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dotyczy wykonawcy składającego ofertę na zadanie I, II i III
- Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na oferowany sprzęt i materiały.
- W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy składający ofertę na zadanie II zobowiązani są do dołączenia do ofert próbek oferowanych kaniul dożylnych (po jednej w każdym rozmiarze).
- Dowód wniesienia wadium. Dotyczy wykonawcy składającego ofertę na zadanie I, II i III
Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. ( Dz.U. poz.231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi – www.wsrm.lodz.pl .
Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Łodzi, ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać: WSRM Łódź, ul. Warecka 2, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2016 r. do godziny 10.00.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 16 marca 2016 r. o godz. 11.00 w Łodzi,
ul. Warecka 2.
- Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie I 1.200,00 zł.
Zadanie II 5.000,00 zł.
Zadanie III 3.500,00 zł.
Na pozostałe zadania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Panią Agnieszkę Śmiłowską Kierownika Apteki WSRM tel.0 42 636 37 00 wew. 326.
- Kryteria wyboru oferty:
Cena oferty – 95 %
Termin dostawy 5 %
- Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
- Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI- Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn.Dz. U. Nr 113 z 2010 r., poz. 759 z późn. zm/.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub jego część /zadanie/.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP .
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te nie będą działać na niekorzyść Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy polegające na:
a. obniżeniu cen jednostkowych netto towaru,
b. przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, w okresie na jaki została zawarta.
c. zmianie nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego /udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04 marca 2016 r.
Plik do pobrania
Opublikowano:
4 marca 2016
Autor:
Redakcja WSRM w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:
4 marca 2016 przez
Redakcja WSRM w Łodzi
Wersje
Nie ma historii zmian tej strony