Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Łódź, ul.Warecka 2
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług ochrony obiektów WSRM w Łodzi
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony obiektów WSRM w Łodzi.
1. Ochrona obiektów WSRM w Łodzi, Łódź, ul.Sienkiewicza 137/141, we wszystkie dni tygodnia przez całą dobę.
2. Stanowisko na holu głównym w obiekcie WSRM w Łodzi, Łódź, ul.Sienkiewicza 137/141 we wszystkie dni tygodnia przez całą dobę.
Do zakresu obowiązków pracownika należeć będzie :
– przyjmowanie i wydawanie odzieży wierzchniej,
– odbieranie telefonów (centralka) i łączenie rozmów,
– przyjmowanie i wydawanie kluczy od pokoi biurowych, gabinetów lekarskich oraz zespołów wyjazdowych
3. Ochrona obiektów WSRM Łódź, ul.Warecka 2, w dni robocze od 15:00 do 8:00 następnego dnia, w dni wolne od pracy przez całą dobę.
4. Ochrona obiektów WSRM w Łodzi Rejon Zgierz. Zgierz, ul.Parzęczewska 35, w dni robocze od 19:00 do 7:00 następnego dnia, w dni wolne od pracy przez całą dobę.
2.Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 36 miesięcy, tj. od 1 maja 2016 r.
do 30 kwietnia 2019 r.
3.Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
4.Informacja o oświadczeniach i dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz cenowy – załącznik 2 do SIWZ.
3. Wypełnione oświadczenia:
– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP – załącznik 3 do SIWZ.
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP – załącznik 4 do SIWZ.
– o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik 5 do SIWZ.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenia:
– właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego;
– właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz minimum trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów o podobnym charakterze usług jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody potwierdzające , że usługi znajdujące się w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
9. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
10. Aktualne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności
w zakresie ochrony mienia.
11. Dowód wniesienia wadium.
Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia
19 lutego 2013 r. ( Dz.U. z 2013 r. poz.231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi – www.wsrm.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne.Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Łodzi, ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.
6.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać: WSRM Łódź, ul. Warecka 2, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 marca 2016 r. do godziny 10:45.
7.Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 31 marca 2016 r. o godz. 11:00 w Łodzi, ul. Warecka 2.
8.Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł.
9.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Pana Wojciecha Michalaka Kierownika Działu Administracyjno-Technicznego, tel. 0 42 637 64 10.
10.Kryteria wyboru oferty:
11.Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
12.Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI – Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2015r., poz. 2164 /.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te nie będą działać na niekorzyść Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 marca 2016 r.
Załącznik: SIWZ ochrona
Nie ma historii zmian tej strony