Dostawa gazów medycznych, gazów technicznych i świadczenie usług legalizacji butli

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi Łódź, ul. Warecka 2 zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę gazów medycznych, gazów technicznych i świadczenie usług legalizacji butli

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. wymiana pustych butli będących własnością Zamawiającego na butle napełnione tlenem medycznym w następujących ilościach:
    – w butlach o pojemności 1,6 m3 -przewidywana ilość w roku – 1600 szt.
    – w butlach o pojemności 6,4 m3 – przewidywana ilość w roku – 250 szt.
    – w butlach o pojemności 0,3 m3 – przewidywana ilość w roku – 100 szt.
    – w butlach o pojemności 0,5 m3 – przewidywana ilość w roku – 50 szt.
    – w butlach o pojemności 0,8 m3 – przewidywana ilość w roku – 50 szt.,
  2. wymiana pustych butli będących własnością Zamawiającego na butle napełnione powietrzem syntetycznym przeznaczonych do inkubatorów w następującej ilości:
    –  w butlach o pojemności 1,6 m3 – przewidywana ilość w roku – 30 szt.
    –  w butlach o pojemności 1,0 m3 – przewidywana ilość w roku – 40 szt.,
  3. wymiana pustych butli będących własnością Zamawiającego na butle napełnione gazami technicznymi w następujących ilościach:
    – tlen techniczny w butlach o pojemności 6,4 m3 – przewidywana ilość w roku – 8 szt.
    – acetylen w butlach o pojemności 4 kg – przewidywana ilość w roku – 4 szt.
    – Corgon w butlach 40 l o pojemności 7,1 m3 – przewidywana ilość w roku – 7 szt.
    – Azot w butlach o pojemności 6 m3 – przewidywana ilość w roku – 2 szt.,
  4. legalizacja butli tlenowych Zamawiającego – przewidywana ilość legalizacji w roku – 50 szt.,
  5. naprawa zaworu butli tlenowych – przewidywana ilość w roku – 15 szt.
    Wymiana butli będzie odbywać się na terenie Łodzi w  godzinach pracy  magazynów wykonawcy, a w przypadku produktów leczniczych z hurtowni farmaceutycznej uprawnionej do obrotu gazami medycznymi lub z uprawnionego zakładu produkcyjnego wymienionego w pozwoleniu na dopuszczenie do obrotu.Zamawiający na swój koszt dostarczać będzie pod wskazany przez Wykonawcę adres puste butle i odbierać napełnione.

2. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 12 miesięcy, tj. od 8 czerwca 2016 r. do 7 czerwca 2017 r.

3. Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

  1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
  2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP.
  3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ.
  4. Wykonali co najmniej trzy dostawy/usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
  2. Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
  3. Wypełnione oświadczenia:
    –  o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP – załącznik 3 do SIWZ;
    –  o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP – załącznik 4 do SIWZ;
    –  o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik 5 do SIWZ.
  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  5. Wykaz minimum trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów na dostawy/usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane. Dowody potwierdzające , że usługi znajdujące się w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  6. Aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu tlenem medycznym.
  7. Aktualną koncesję na wytwarzanie środka farmaceutycznego.
  8. Aktualne zezwolenie  na obrót gazami medycznymi wydane przez Główny Inspektorat Farmaceutyczny.
  9. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi –  www.wsrm.lodz.pl  w zakładce zamówienia publiczne. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Łodzi, ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.
  10. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać: WSRM Łódź, ul. Warecka 2, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 kwietnia  2016 r. do godziny 11:15.
  11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 27 kwietnia 2016 r. o godz. 11:30 w siedzibie WSRM w Łodzi, ul. Warecka 2.
  12. Informacje dotyczące wadium:
    Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
  13. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
    Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Pana Wojciecha Michalaka
    Kierownika Działu Administracyjno-Technicznego, tel. 0 42 636 37 00.
  14. Kryteria wyboru oferty: Cena oferty 95 %
    Termin płatności 5 %
  15. Termin związania ofertą:

Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.

 12.  Inne informacje

Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI – Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2015r., poz. 2164 /.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP .

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy a   zmiany te nie będą działać na niekorzyść Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy polegające na:
a.  obniżeniu cen jednostkowych netto towaru,
b.  przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie   wykorzystania wartości umowy, w okresie na jaki została zawarta.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie  Zamówień Publicznych w dniu 15 kwietnia 2016 r.

Załączniki do pobrania SIWZ

Opublikowano:
15 kwietnia 2016
Autor:
Mateusz Stawiany
Ostatnia aktualizacja:
15 kwietnia 2016 przez

Wersje

Nie ma historii zmian tej strony

Podziel się na: