Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi Łódź, ul. Warecka 2 zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę gazów medycznych, gazów technicznych i świadczenie usług legalizacji butli
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wymiana pustych butli będących własnością Zamawiającego na butle napełnione tlenem medycznym w następujących ilościach:
– w butlach o pojemności 1,6 m3 -przewidywana ilość w roku – 1600 szt.
– w butlach o pojemności 6,4 m3 – przewidywana ilość w roku – 250 szt.
– w butlach o pojemności 0,3 m3 – przewidywana ilość w roku – 100 szt.
– w butlach o pojemności 0,5 m3 – przewidywana ilość w roku – 50 szt.
– w butlach o pojemności 0,8 m3 – przewidywana ilość w roku – 50 szt.,
- wymiana pustych butli będących własnością Zamawiającego na butle napełnione powietrzem syntetycznym przeznaczonych do inkubatorów w następującej ilości:
– w butlach o pojemności 1,6 m3 – przewidywana ilość w roku – 30 szt.
– w butlach o pojemności 1,0 m3 – przewidywana ilość w roku – 40 szt.,
- wymiana pustych butli będących własnością Zamawiającego na butle napełnione gazami technicznymi w następujących ilościach:
– tlen techniczny w butlach o pojemności 6,4 m3 – przewidywana ilość w roku – 8 szt.
– acetylen w butlach o pojemności 4 kg – przewidywana ilość w roku – 4 szt.
– Corgon w butlach 40 l o pojemności 7,1 m3 – przewidywana ilość w roku – 7 szt.
– Azot w butlach o pojemności 6 m3 – przewidywana ilość w roku – 2 szt.,
- legalizacja butli tlenowych Zamawiającego – przewidywana ilość legalizacji w roku – 50 szt.,
- naprawa zaworu butli tlenowych – przewidywana ilość w roku – 15 szt.
Wymiana butli będzie odbywać się na terenie Łodzi w godzinach pracy magazynów wykonawcy, a w przypadku produktów leczniczych z hurtowni farmaceutycznej uprawnionej do obrotu gazami medycznymi lub z uprawnionego zakładu produkcyjnego wymienionego w pozwoleniu na dopuszczenie do obrotu.Zamawiający na swój koszt dostarczać będzie pod wskazany przez Wykonawcę adres puste butle i odbierać napełnione.
2. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 12 miesięcy, tj. od 8 czerwca 2016 r. do 7 czerwca 2017 r.
3. Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP.
- Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ.
- Wykonali co najmniej trzy dostawy/usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
- Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Wypełnione oświadczenia:
– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP – załącznik 3 do SIWZ;
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP – załącznik 4 do SIWZ;
– o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik 5 do SIWZ.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz minimum trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów na dostawy/usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane. Dowody potwierdzające , że usługi znajdujące się w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu tlenem medycznym.
- Aktualną koncesję na wytwarzanie środka farmaceutycznego.
- Aktualne zezwolenie na obrót gazami medycznymi wydane przez Główny Inspektorat Farmaceutyczny.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi – www.wsrm.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Łodzi, ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać: WSRM Łódź, ul. Warecka 2, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 kwietnia 2016 r. do godziny 11:15.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 27 kwietnia 2016 r. o godz. 11:30 w siedzibie WSRM w Łodzi, ul. Warecka 2.
- Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
- Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Pana Wojciecha Michalaka
Kierownika Działu Administracyjno-Technicznego, tel. 0 42 636 37 00.
- Kryteria wyboru oferty: Cena oferty 95 %
Termin płatności 5 %
- Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
12. Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI – Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2015r., poz. 2164 /.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP .
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te nie będą działać na niekorzyść Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy polegające na:
a. obniżeniu cen jednostkowych netto towaru,
b. przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, w okresie na jaki została zawarta.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15 kwietnia 2016 r.
Załączniki do pobrania SIWZ
Opublikowano:
15 kwietnia 2016
Ostatnia aktualizacja:
15 kwietnia 2016 przez
Wersje
Nie ma historii zmian tej strony