Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Łódź, ul. Warecka 2
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę skanera kaset RTG wraz z wyposażeniem dla WSRM w Łodzi
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego (rok produkcji 2016) wielokasetowego skanera z płytami obrazowymi igłowymi lub proszkowymi, dedykowanego do badań rentgenowskich kostno-płucnych wraz ze stacją technika i kasetami z płytą obrazową z uwzględnieniem oprogramowania umożliwiającego przeglądanie obrazów w gabinetach lekarskich, spełniającego wymogi określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa, montaż oraz szkolenie pracowników winno być zrealizowane w terminie do dnia 31 lipca 2016 roku.
3. Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy ? załącznik 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz spełnienia wymaganych parametrów technicznych ? załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wypełnione oświadczenia:
– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP ? załącznik 3 do SIWZ;
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP ? załącznik 4 do SIWZ;
– o przynależności do grupy kapitałowej ? załącznik 5 do SIWZ.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Certyfikaty, deklaracje i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ.
10. Potwierdzenie, że Wykonawca wniósł wadium.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi – www.wsrm.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Łodzi, ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.
6. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać: WSRM Łódź, ul. Warecka 2 ? sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 maja 2016 r. do godziny 11:15.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 19 maja 2016 r. o godz. 11:30
w siedzibie WSRM w Łodzi, ul. Warecka 2.
8. Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł
9. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Panią Adriannę Cedzyńską ? Kierownika Pracowni Diagnostyki Obrazowej tel. 782-987-807.
10.Kryteria wyboru oferty:
Cena oferty 90 %
Okres gwarancji 10%
11. Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
12.Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ? Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2015r., poz. 2164 /.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 10 maja 2016 r.
Nie ma historii zmian tej strony