Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi Łódź, ul. Warecka 2 zaprasza do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych dla WSRM w Łodzi
1.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych
wg poniższych zadań:
Zadanie 1 – dostawa opasek gipsowych i opasek pod gips zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ
Zadanie 2 – dostawa środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ.
Zadanie 3 -dostawa samoprzylepnych środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Zadanie 4 – dostawa środków dezynfekcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
2.Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres od 1 września 2016 r. ? 30 września 2017 r.
3.Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy, którzy:
Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postepowania ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje sie odpowiednio Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. ( Dz.U. poz.231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Lodzi – www.wsrm.lodz.pl . w zakładce zamówienia publiczne.
Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Lodzi, ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.
5. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce: WSRM w Łodzi, 91-202 Łódź, ul. Warecka 2, sekretariat
Termin: do dnia 3 sierpnia 2016 r., do godziny 11:15.
6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce: WSRM w Łodzi, 91-202 Łódź, ul. Warecka 2
Termin: 3 sierpnia 2016 r., godz.11:30
7. Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie I 1.000,00 zł.
Zadanie II 2.000,00 zł.
Zadanie III ? 500,00 zł.
Zadanie IV 1.000,00 zł
8. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Panią Agnieszkę Śmiłowską- Kierownika Apteki WSRM tel. 721-820-220.
9. Kryteria wyboru oferty:
ilość punktów przyznana ofercie za kryterium termin płatności
30 dni od daty wystawienia faktury – 1 pkt
31 – 40 dni od daty wystawienia faktury – 2 pkt
41 – 50 dni od daty wystawienia faktury – 3 pkt
51 – 60 dni od daty wystawienia faktury – 5 pkt
Suma pkt uzyskanych za kryterium ceny (C) i terminu dostawy (T), stanowić będzie końcową ilość pkt uzyskanych przez ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów.
10. Termin związania oferta:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postepowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
11. Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ? Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn.Dz. U. Nr 113 z 2010 r., poz. 759
z pozn. zm/.
Zamawiający oświadcza, ze dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub jego część zadanie.
Zamawiający oświadcza, ze nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający informuje, ze nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupow oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP .
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te nie będą działać na niekorzyść Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania sie o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 lipca 2016 r.
Nie ma historii zmian tej strony