Deklaracja dostępności

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Filmy nie posiadają pełnej transkrypcji
  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
  • Pliki PDF, DOC itp. – redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie.
  • Serwis zawiera dokumenty PDF,
  • Pliki zamieszczane w serwisie będą dostosowywane do wymagań osób o szczególnych potrzebach.
  • Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewa Lefik-Babiasz.
  • E-mail: dostepnosc@wsrm.lodz.pl
  • Telefon: 502761822

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor ds. Eksploatacyjno-Administracyjnych
  • Adres: Warecka 2, 91-202 Łódź
  • E-mail: sekretariat.warecka@wsrm.lodz.pl
  • Telefon: 042 655 80 50

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek : Warecka 2, 91-202 Łódź
Budynek nie jest w pełni dostępny dla osób z niepełnosprawnością. Aby dostać się do budynku należy zadzwonić telefonem na numer  – 042 655 80 50 poinformować o tym pracownika urzędu.
Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze.  Wewnątrz budynku brak jest windy.
Przed budynkiem znajduje się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Toalety dla osób poruszających się na wózkach znajdują się na parterze.
Brak oznaczeń w jeżyku braila.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku  nie ma  zainstalowanej pętli indukcyjnych.
W budynku aktualnie  można porozumieć się w polskim języku migowym, jednak dostępne jest ta usługa po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty (na zasadach określonych w ustawie o języku migowym i innych metodach komunikowania).

Budynek: ul. Sienkiewicza 137/141
Budynek  jest  dostępny dla osób z niepełnosprawnością. Zainstalowana jest automatyka drzwi wejściowych.
Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze.  Wewnątrz budynku brak jest windy.
Przed budynkiem znajduje się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Toalety dla osób poruszających się na wózkach znajdują się na parterze.
Brak oznaczeń w jeżyku braila.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku  nie ma  zainstalowanej pętli indukcyjnych.
W budynku aktualnie  można porozumieć się w polskim języku migowym, jednak dostępne jest ta usługa po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty (na zasadach określonych w ustawie o języku migowym i innych metodach komunikowania).

Opublikowano:
27 września 2021
Autor:
Redakcja WSRM w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:
5 lutego 2022 przez Redakcja WSRM w Łodzi

Oglądasz poprzednią wersję 27 września 2021 o 22:31:29. Zocza poniżej różnice pomiędzy tą wersją a Aktualna wersja.

Wersje

Zmiany

27 września 2021 o 22:31:29Aktualna wersja
Treść
 Dodano: <p id="a11y-wstep"><span id="a11y-podmiot" >Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi</span> zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej <a id="a11y-url" href="https:/ /bip.wsrm.lodz.pl">Biuletynu Informacji Publicznej Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi</a>.</p>
 Dodano: <ul>
 Dodano: <li>Data publikacji strony internetowej: <time id="a11y-data-publikacja" datetime="2021- 07-01">2021-07- 01</time></li>
 Dodano: <li>Data ostatniej istotnej aktualizacji: <time id="a11y-data- aktualizacja" datetime="2022- 02-04">2022-02- 04</time></li>
 Dodano: </ul>
 Dodano: <h2><strong>Status pod względem zgodności z ustawą</strong></h2>
 Dodano: Strona internetowa jest <strong id="a11y-status" >częściowo zgodna</strong> z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
 Dodano: <h3>Treści niedostępne</h3>
 Dodano: <ul>
 Dodano: <li>Filmy nie posiadają pełnej transkrypcji</li>
 Dodano: <li>Część plików nie jest dostępnych cyfrowo,</li>
 Dodano: <li>Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,</li>
 Dodano: <li>Pliki PDF, DOC itp. – redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie.</li>
 Dodano: <li>Serwis zawiera dokumenty PDF,</li>
 Dodano: <li>Pliki zamieszczane w serwisie będą dostosowywane do wymagań osób o szczególnych potrzebach.</li>
 Dodano: <li>Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.</li>
 Dodano: </ul>
 Dodano: <h3>Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności</h3>
 Dodano: <ul>
 Dodano: <li>Deklarację sporządzono dnia: <time id="a11y-data- sporzadzenie" datetime="2021- 11-01">2021-11- 01</time></li>
 Dodano: <li>Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: <time id="a11y-data- deklaracja-przeglad" datetime="2022- 02-03">2022-02- 03</time></li>
 Dodano: </ul>
 Dodano: Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
 Dodano: <h2 id="a11y-kontakt" ><strong>Informacje zwrotne i dane kontaktowe</strong></h2>
 Dodano: <ul>
 Dodano: <li>Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: <span id="a11y-osoba">Ewa Lefik-Babiasz< /span>.</li>
 Dodano: <li>E-mail: <span id="a11y-email" >dostepnosc@wsrm.lodz.pl</span></li>
 Dodano: <li>Telefon: <span id="a11y-telefon" >502761822</span></li>
 Dodano: </ul>
 Dodano: <p id="a11y-procedura">Każdy ma prawo:</p>
 Dodano: <ul>
 Dodano: <li>zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li>
 Dodano: <li>zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,</li>
 Dodano: <li>wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.</li>
 Dodano: </ul>
 Dodano: Żądanie musi zawierać:
 Dodano: <ul>
 Dodano: <li>dane kontaktowe osoby zgłaszającej,</li>
 Dodano: <li>wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,</li>
 Dodano: <li>wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.</li>
 Dodano: </ul>
 Dodano: Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
 Dodano: <h3><strong>Skargi i odwołania</strong></h3>
 Dodano: Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skasowano: Dodano: <ul>
 Dodano: <li>Organ nadzorujący: Dyrektor ds. Eksploatacyjno- Administracyjnych</li>
 Dodano: <li>Adres: Warecka 2, 91-202 Łódź</li>
 Dodano: <li>E-mail: sekretariat.warecka@wsrm.lodz.pl</li>
 Dodano: <li>Telefon: 042 655 80 50</li>
 Dodano: </ul>
 Dodano: Skargę można złożyć również do <a href="https:/ /www.rpo.gov.pl/ content/jak- zglosic-sie-do-rzecznika- praw-obywatelskich">Rzecznika Praw Obywatelskich</a>.
 Dodano: <h2 id="a11y-architektura" ><strong>Dostępność architektoniczna< /strong></h2>
 Dodano: <strong>Budynek : </strong>Warecka 2, 91-202 Łódź
 Dodano: Budynek nie jest w pełni dostępny dla osób z niepełnosprawnością. Aby dostać się do budynku należy zadzwonić telefonem na numer  – 042 655 80 50 poinformować o tym pracownika urzędu.
 Dodano: Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze.  Wewnątrz budynku brak jest windy.
 Dodano: Przed budynkiem znajduje się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
 Dodano: Toalety dla osób poruszających się na wózkach znajdują się na parterze.
 Dodano: Brak oznaczeń w jeżyku braila.
 Dodano: Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
 Dodano: W budynku  nie ma  zainstalowanej pętli indukcyjnych.
 Dodano: W budynku aktualnie  można porozumieć się w polskim języku migowym, jednak dostępne jest ta usługa po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty (na zasadach określonych w ustawie o języku migowym i innych metodach komunikowania).
 Dodano: <strong>Budynek:</strong> ul. Sienkiewicza 137/141
 Dodano: Budynek  jest  dostępny dla osób z niepełnosprawnością. Zainstalowana jest automatyka drzwi wejściowych.
 Dodano: Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze.  Wewnątrz budynku brak jest windy.
 Dodano: Przed budynkiem znajduje się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
 Dodano: Toalety dla osób poruszających się na wózkach znajdują się na parterze.
 Dodano: Brak oznaczeń w jeżyku braila.
 Dodano: Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
 Dodano: W budynku  nie ma  zainstalowanej pętli indukcyjnych.
 Dodano: W budynku aktualnie  można porozumieć się w polskim języku migowym, jednak dostępne jest ta usługa po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty (na zasadach określonych w ustawie o języku migowym i innych metodach komunikowania).

Uwaga: Być może do porównania dodawane są spacje, aby poprawić podział wierszy.

Podziel się na: