Dostawa druków dla WSRM

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Łódź, ul.Warecka 2
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę druków dla WSRM w Łodzi
 

1.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 14 miesięcy druków dla WSRM w Łodzi
wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 i wzorów druków stanowiących załącznik 1 A do SIWZ.

Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym.

Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamówionego towaru do siedziby Zamawiającego nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, własnym transportem i na własny koszt i ryzyko.

2.Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 14 miesięcy, tj. od 1września  2016 r.
do 31 października 2017 r.

3.Informacja o warunkach wymaganych od wykonawców:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

  1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
  2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP.
  3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ.
    1. Wykonali co najmniej trzy dostawy o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach.

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

1. Wypełniony formularz ofertowy ? załącznik 2 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz cenowy ? załącznik 3 do SIWZ
3. Wypełnione oświadczenia:
–  o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP ? załącznik 4 do SIWZ;
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP ? załącznik 5 do SIWZ;
– o przynależności do grupy kapitałowej ? załącznik 6 do SIWZ.

4.  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum trzech umów o podobnym charakterze dostaw jak przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów oraz dowody potwierdzające , że dostawy znajdujące się w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. ( Dz.U. poz.231)  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi –  www.wsrm..lodz.pl .

Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże SIWZ po dokonaniu wpłaty kwoty 30,00 zł lub ureguluje wpłatę za pobraniem pocztowym.

6.Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce:WSRM w Łodzi. Łódź, ul.Warecka 2 sekretariat
Termin: do dnia 9 sierpnia 2016 r., do godziny 11.15.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce: WSRM w Łodzi, Łódź, ul.Warecka 2- sekretariat
Termin: 9 sierpnia 2016 r.  godz.11.30.

8.Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

9.Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Pana Wojciecha Michalaka – Kierownika Działu Administracyjno-Technicznego, tel. 721 820 205. 

10.Kryteria wyboru oferty:
Cena oferty(C) ? 95 %
Termin dostawy (T)? 5%
-termin dostawy wynoszący 5 dni roboczych (maksymalny termin graniczny) – 0 pkt
– termin dostawy wynoszący 4 dni robocze – 1 pkt
– termin dostawy wynoszący 3 dni robocze – 2 pkt
– termin dostawy wynoszący 2 dni robocze – 3 pkt
– termin dostawy wynoszący 1 dzień  roboczy – 5 pkt

Suma pkt uzyskanych za kryterium ceny (C)  i terminu dostawy (T), stanowić będzie końcową ilość pkt uzyskanych przez ofertę

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który otrzyma największą ilość  punktów

11.Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert

12. Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ? Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn.Dz. U. Nr 113 z 2010 r., poz. 759 z późn.zm /.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP .

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,  jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności , których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy, a  zmiany te nie będą działać na niekorzyść zamawiającego.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

głoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu13 lipca 2016 r.

Pliki do pobrania

Opublikowano:
13 lipca 2016
Autor:
Redakcja WSRM w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:
13 lipca 2016 przez

Wersje

Nie ma historii zmian tej strony

Podziel się na: