Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Łódź, ul.Warecka 2
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla WSRM w Łodzi
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby WSRM Łódź według poniższych zadań:
Zadanie 1 | Hurtowa dostawa paliw płynnych na potrzeby stacji paliw w Łodzi |
Zadanie 2 | Hurtowa dostawa paliw płynnych na potrzeby stacji paliw w Skierniewicach |
Zadanie 3 | Hurtowa dostawa oleju opałowego dla WSRM Łódź |
Zadanie 4 | Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Łodzi |
Zadanie 5 | Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Ozorkowie |
Zadanie 6 | Detaliczna dostawa oleju napędowego dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Kutnie |
Zadanie 7 | Detaliczna dostawa oleju napędowego dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Bełchatowie |
Zadanie 8 | Detaliczna dostawa oleju napędowego dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Głownie |
Zadanie 9 | Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Zgierzu |
Zadanie 10 | Detaliczna dostawa gazu LPG i benzyny bezołowiowej Pb 95 dla samochodów WSRM
Łódź stacjonujących w Wieluniu |
Zadanie 11 | Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Piotrkowie Trybunalskim |
Zadanie 12 | Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Piotrkowie Trybunalskim |
Zadanie 13 | Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM stacjonujących w Tomaszowie Mazowieckim |
Zadanie 14 | Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Tomaszowie Mazowieckim |
Zadanie 15 | Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Łask |
Zadanie 16 | Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Łasku |
Zadanie 17 | Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Skierniewicach |
2. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 12 miesięcy, tj. od 1 września 2016 r. do 31 sierpnia 2017 r.
3. Informacja o warunkach wymaganych od wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
4.Informacja o oświadczeniach i dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy ? załącznik 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz cenowy ? załącznik 2 do SIWZ
3. Wypełnione oświadczenia:
– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP ? załącznik 3 do SIWZ;
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP ? załącznik 4 do SIWZ;
– o przynależności do grupy kapitałowej ? załącznik 5 do SIWZ.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenia:
– właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
– właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy tylko zadań 1, 2, 3.
6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
7. Dowód wniesienia wadium. Dotyczy tylko zadań 1, 2, 3.
8. Dokument, na podstawie którego Wykonawca skalkulował swoją ofertę na dzień 20.07.2016 r.
( np. wydruk z oficjalnej strony internetowej producenta). Dotyczy tylko zadań 1, 2, 3.
5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi – www.wsrm.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże SIWZ po dokonaniu wpłaty kwoty 20,00 zł lub ureguluje wpłatę za pobraniem pocztowym.
6. Miejsce i termin składania ofert:
WSRM Łódź, ul.Warecka 2 sekretariat w terminie do dnia 27 lipca 2016 r. do godziny 11:15.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
WSRM Łódź, ul.Warecka 2 w dniu 27 lipca 2016 r. o godz.11:30.
8. Informacje dotyczące wadium:
Oferta na zadanie 1,2,3 musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie 1 ? 20.000,00 zł.
Zadanie 2 ? 30.000,00 zł.
Zadanie 3 ? 5.000,00 zł
Na zadania od 4 do 17 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Do kontaktów z wykonawcami Zamawiający upoważnił:
Zadanie 1 oraz zadania od 4-6, 8-9 ? Pana Jerzego Żebro tel. 721-820-227.
Zadanie 2, 3 oraz zadania 7, 10-17 ? Pana Stefana Śmigielskiego tel. 721-820-256.
10. Kryteria wyboru oferty:
Cena oferty 95 % ?C?
Termin płatności ?T?
gdzie:
T? ilość punktów przyznana ofercie za kryterium termin płatności
30 dni od daty wystawienia faktury – 1 pkt
31 – 40 dni od daty wystawienia faktury – 2 pkt
41 – 50 dni od daty wystawienia faktury – 3 pkt
51 – 60 dni od daty wystawienia faktury – 5 pkt
Ostateczną ocenę oferty będzie stanowiła suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
11. Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 60 dni od terminu składania ofert.
12. Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ? Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub jego część /zadanie/.
Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te nie będą działać na niekorzyść zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
w dniu 17 czerwca 2016 r.
Pliki do pobrania: SIWZ
Nie ma historii zmian tej strony