Dostawa paliw płynnych dla WSRM

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Łódź, ul.Warecka 2

zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych dla WSRM w Łodzi

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby WSRM Łódź według poniższych zadań:

Zadanie 1 Hurtowa dostawa paliw płynnych na potrzeby stacji paliw w Łodzi
Zadanie 2 Hurtowa dostawa paliw płynnych na potrzeby stacji paliw w Skierniewicach
Zadanie 3 Hurtowa dostawa oleju opałowego dla WSRM Łódź
Zadanie 4 Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Łodzi
Zadanie 5 Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących

w Ozorkowie

Zadanie 6 Detaliczna dostawa oleju napędowego dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących

w Kutnie

Zadanie 7 Detaliczna dostawa oleju napędowego dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących

w Bełchatowie

Zadanie 8 Detaliczna dostawa oleju napędowego dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących

w Głownie

Zadanie 9 Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Zgierzu
Zadanie 10 Detaliczna dostawa gazu LPG i benzyny bezołowiowej Pb 95 dla samochodów WSRM

Łódź stacjonujących w Wieluniu

Zadanie 11 Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących

w Piotrkowie Trybunalskim

Zadanie 12 Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących

w Piotrkowie Trybunalskim

Zadanie 13 Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM stacjonujących
w Tomaszowie Mazowieckim
Zadanie 14 Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Tomaszowie Mazowieckim
Zadanie 15 Detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących w Łask
Zadanie 16 Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Łasku
Zadanie 17 Detaliczna dostawa gazu LPG dla samochodów WSRM Łódź stacjonujących
w Skierniewicach

2. Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 12 miesięcy, tj. od 1 września 2016 r.  do 31 sierpnia 2017 r.

3. Informacja o warunkach wymaganych od wykonawców:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

  1.  Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
  2.  Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP.
  3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

4.Informacja o oświadczeniach i dokumentach.

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

1. Wypełniony formularz ofertowy ? załącznik 1 do SIWZ.

2. Wypełniony formularz cenowy ? załącznik 2 do SIWZ

3. Wypełnione oświadczenia:
– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP ? załącznik 3 do SIWZ;
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP ? załącznik 4 do SIWZ;
– o przynależności do grupy kapitałowej ? załącznik 5 do SIWZ.

4.  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.   Aktualne zaświadczenia:
– właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
– właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy tylko zadań 1, 2, 3.

6.   Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia  lub licencji  na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

7.  Dowód wniesienia wadium. Dotyczy tylko zadań 1, 2, 3.

8.  Dokument, na podstawie którego Wykonawca skalkulował swoją ofertę na dzień 20.07.2016 r.
( np. wydruk z oficjalnej strony internetowej producenta). Dotyczy tylko zadań 1, 2, 3.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi –  www.wsrm.lodz.pl   w zakładce zamówienia publiczne.

Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże SIWZ po dokonaniu wpłaty kwoty 20,00 zł lub ureguluje wpłatę za pobraniem pocztowym.

6. Miejsce i termin składania ofert:

WSRM Łódź, ul.Warecka 2 sekretariat w terminie do dnia 27 lipca 2016 r. do godziny 11:15.

7.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

WSRM Łódź, ul.Warecka 2  w dniu 27 lipca 2016 r. o godz.11:30.

8. Informacje dotyczące wadium:

Oferta na zadanie 1,2,3 musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

Zadanie 1 ? 20.000,00 zł.

Zadanie 2 ? 30.000,00 zł.

Zadanie 3 ?   5.000,00 zł

Na zadania od 4 do 17 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

Do kontaktów z wykonawcami Zamawiający upoważnił:

Zadanie 1 oraz zadania od 4-6, 8-9  ? Pana Jerzego Żebro tel. 721-820-227.

Zadanie 2, 3 oraz zadania 7, 10-17 ? Pana Stefana Śmigielskiego tel. 721-820-256.

10. Kryteria wyboru oferty:

Cena oferty 95 % ?C?
Termin płatności ?T?

gdzie:

T? ilość punktów przyznana ofercie za kryterium termin płatności
30 dni od daty wystawienia faktury – 1 pkt
31 – 40 dni od daty wystawienia faktury – 2 pkt
41 – 50 dni od daty wystawienia faktury – 3 pkt
51 – 60 dni od daty wystawienia faktury – 5 pkt

Ostateczną ocenę oferty będzie stanowiła suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.

11. Termin związania ofertą:

Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 60 dni od terminu składania ofert.

12.  Inne informacje

Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ? Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).

Zamawiający oświadcza, że dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub jego część /zadanie/.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,  jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności , których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy a  zmiany te nie będą działać na niekorzyść zamawiającego.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
w dniu 17 czerwca 2016 r.

Pliki do pobrania: SIWZ

Opublikowano:
17 czerwca 2016
Autor:
Redakcja WSRM w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:
17 czerwca 2016 przez

Wersje

Nie ma historii zmian tej strony

Podziel się na: