Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej i urządzeń współpracujących

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Łódź, ul. Warecka 2 zaprasza do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na  świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej i urządzeń współpracujących

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych  i konserwacji oraz  napraw sprzętu medycznego i urządzeń współpracujących wg poniższych zadań:

Zadanie 1 – aparat USG SONOLINE G40 producent Simens Medical Solution USA, INC – użytkowany przez Zamawiającego od listopada 2006 r.
Zadanie 2 – aparat rentgenowski SIMENS AG MULTIX TOP ACSS INC plus stacja opisowa użytkowany przez Zamawiającego od października 2006 r.
Zadanie 3 – zestaw skanera DX-M firmy Agfa (skaner DX-M, komputer stacji CR z oprogramowaniem NX, ID tablet), użytkowany przez Zamawiającego od lipca 2016 r

2. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy:
Zadanie 1 i 2 na okres od 01.04.2017 r. do 31.03.2020 r.
Zadanie 3 na okres od 20.07.2017 r. do 31.03.2020 r.

3. Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

  • nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
  • spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca musi posiadać autoryzację na wykonywanie napraw i przeglądów lub jego technicy/inżynierowie  muszą posiadać certyfikaty potwierdzające odbyte szkolenia u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia, upoważniające ich do wykonywania przeglądów i napraw.

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, w celu potwierdzenia spełnienia warunku zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej minimum 1 200 000,00 zł.

c) zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach.

  1. Każdy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów:
    a. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –  załącznik nr 3 do SIWZ,
    b. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    c. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej minimum 1 200 000,00 zł.
    d. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji na wykonywanie napraw i przeglądów   urządzeń   będących  przedmiotem  postępowania  lub  certyfikaty  dla  techników/inżynierów potwierdzające  odbyte  szkolenia  u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia, upoważniające do wykonywania przeglądów i napraw.
    e. Wykaz minimum trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów o podobnym charakterze usług jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania   i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
    f. Dowody potwierdzające, że usługi znajdujące się w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  1. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
    a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ.
    b) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
    c) Dowód wniesienia wadium.
    d) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi – www.wsrm.lodz.pl  w zakładce zamówienia publiczne.

6. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce: WSRM w Łodzi, Łódź, ul. Warecka 2, sekretariat
Termin: do dnia 28 lutego 2017 r., do godziny 11.15.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce: WSRM w Łodzi, Łódź, ul. Warecka 2,- sekretariat
Termin: 28 lutego 2017 r.,  godz.11.30

8. Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie 1 – 7.000,00 zł.
Zadanie 2 – 1.800,00 zł.
Zadanie 3 – 1.200,00 zł.

9. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pani Adrianna Cedzyńska – Kierownika Pracowni Diagnostyki Obrazowej tel. 782-987-807.

10. Kryteria wyboru oferty:

  • Cena (C) – 60%
  • Wsparcie techniczne inżynierów dostępne w dni wolne od pracy (W) – 20%
  • Termin płatności (P) – 20%

Suma pkt uzyskanych za kryterium ceny (C)  wsparcie techniczne (W) i termin płatności (P), stanowić będzie końcową ilość pkt uzyskanych przez ofertę. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który otrzyma największą ilość  punktów.

11. Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postepowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.

12. Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI – Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z poźn. zm./

Zamawiający oświadcza, ze  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub jego część – zadanie.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie  Zamówień Publicznych  w dniu 17 lutego 2017 r.

Opublikowano:
17 lutego 2017
Autor:
Redakcja WSRM w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:
17 lutego 2017 przez Redakcja WSRM w Łodzi

Wersje

Nie ma historii zmian tej strony

Podziel się na: