Swiadczenie usług ochrony obiektów WSRM w Łodzi

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Łódź, ul.Warecka 2

zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług ochrony obiektów WSRM w Łodzi

 1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony obiektów WSRM w Łodzi.
1. Ochrona obiektów WSRM w Łodzi,  Łódź, ul.Sienkiewicza 137/141,  we wszystkie dni tygodnia przez całą dobę.
2. Stanowisko na holu głównym w obiekcie WSRM w Łodzi,  Łódź, ul.Sienkiewicza 137/141 we wszystkie dni tygodnia przez całą dobę.
Do zakresu obowiązków pracownika należeć będzie :
– przyjmowanie i wydawanie odzieży wierzchniej,
– odbieranie telefonów (centralka) i łączenie rozmów,
– przyjmowanie i wydawanie kluczy od pokoi biurowych, gabinetów lekarskich oraz zespołów wyjazdowych
3. Ochrona obiektów WSRM Łódź, ul.Warecka 2, w dni robocze od 15:00 do 8:00 następnego dnia, w dni wolne od pracy przez całą dobę.
4. Ochrona obiektów WSRM w Łodzi Rejon Zgierz. Zgierz, ul.Parzęczewska 35, w dni robocze od 19:00 do 7:00 następnego dnia, w dni wolne od pracy przez całą dobę.

2.Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 36 miesięcy, tj. od 1 maja 2016 r.

do 30 kwietnia 2019 r.

3.Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

  1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
  2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP.
  3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w SIWZ.
  4. Wykonali co najmniej trzy usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

4.Informacja o oświadczeniach i dokumentach.

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

1.   Wypełniony formularz ofertowy – załącznik 1 do SIWZ.
2.   Wypełniony formularz cenowy – załącznik 2 do SIWZ.
3.   Wypełnione oświadczenia:
– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP – załącznik 3 do SIWZ.
– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP – załącznik 4 do SIWZ.
– o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik 5 do SIWZ.
4.   Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.   Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.   Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.   Aktualne zaświadczenia:
– właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego;
– właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz minimum trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów o podobnym      charakterze usług jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody potwierdzające , że usługi znajdujące się w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
9. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku  inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
10. Aktualne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności
w zakresie ochrony mienia.
11. Dowód wniesienia wadium.
Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia
19 lutego 2013 r. ( Dz.U. z 2013 r. poz.231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi –  www.wsrm.lodz.pl  w zakładce zamówienia publiczne.Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ  po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Łodzi,  ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.

6.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać: WSRM Łódź, ul. Warecka 2, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 marca  2016 r. do godziny 10:45.

7.Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 31 marca 2016 r. o godz. 11:00  w Łodzi, ul. Warecka 2.

8.Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości   20.000,00 zł.

9.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił Pana Wojciecha Michalaka Kierownika Działu Administracyjno-Technicznego, tel. 0 42 637 64 10. 

10.Kryteria wyboru oferty:

  1. Cena oferty – 90%
  2. Gwarantowana stawka (w %) odpisu płatności na PFRON w całym okresie obowiązywania umowy – 10%

11.Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.

12.Inne informacje
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI – Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2015r., poz. 2164 /.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia zamówienia uzupełniającego.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy, a zmiany te nie będą działać na niekorzyść Zamawiającego.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 marca 2016 r.

Załącznik: SIWZ ochrona

Opublikowano:
18 marca 2016
Autor:
Redakcja WSRM w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:
18 marca 2016 przez Redakcja WSRM w Łodzi

Wersje

Nie ma historii zmian tej strony

Podziel się na: