Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, Łódź, ul.Warecka 2
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na  świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi

 1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości:

1.1. w pomieszczeniach WSRM w Łodzi o łącznej powierzchni użytkowej 12.950,45 m?:

a. pomieszczenia medyczne w budynku – Łódź, ul. Sienkiewicza 137/141 ? wykaz

pomieszczeń stanowi załącznik 1 do SIWZ, zakres i częstotliwość prac porządkowych

stanowi załącznik 7 do SIWZ

b. pomieszczenia biurowe i inne w budynkach – Łódź, ul. Sienkiewicza 137/141 ? wykaz  pomieszczeń stanowi załącznik 2 do SIWZ, zakres i częstotliwość prac porządkowych stanowi załącznik 8 do SIWZ

c. pomieszczenia biurowe i inne w budynkach – Łódź, ul. Warecka 2 ? wykaz pomieszczeń stanowi załącznik 3 do SIWZ, zakres i częstotliwość prac porządkowych stanowi załącznik 8 do SIWZ

d. pomieszczenia stacjonowania karetek wskazane przez WSRM w Łodzi ? wykaz miejsc stanowi załącznik 4 do SIWZ, zakres i częstotliwość prac porządkowych stanowi załącznik 8 do SIWZ.

e. pomieszczenia medyczne i inne oraz biurowe w budynkach ? Zgierz, ul. Parzęczewska 35 – wykaz pomieszczeń stanowi załącznik 5 do SIWZ, zakres i częstotliwość prac porządkowych stanowi załącznik 7 i 8 do SIWZ

g. budynek garażu piętrowego ? Łódź ul. Warecka 2. Opis, zakres i częstotliwość prac stanowi załącznik 6 do SIWZ

1.2.na terenie WSRM w Łodzi, przynależnym do obiektów mieszczących się w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 137/141 oraz ul. Warecka 2 o łącznej powierzchni 12.841 m2.
Opis terenu, zakres i częstotliwość prac stanowi załącznik 10 do SIWZ.

2. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.

3. Informacja o warunkach wymaganych od Wykonawców:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

  1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP.
  2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP.
  3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ.
    1. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
    2. Wykonali lub wykonują co najmniej trzy usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach
      i na terenie zakładów opieki zdrowotnej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach.

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

1.    Wypełniony formularz ofertowy ? załącznik 11 do SIWZ.

2.    Wypełnione oświadczenia:

– o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP ? załącznik 12 do SIWZ;

– o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 PZP ? załącznik 13 do SIWZ;

– o przynależności do grupy kapitałowej ? załącznik 14 do SIWZ.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1.

pkt 4-8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1

pkt 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające,

że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane

prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

składania ofert.

  1. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

składania ofert.

8. Wykaz minimum trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów na usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie zakładów opieki zdrowotnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.

Dowody potwierdzające , że usługi znajdujące się w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

9.  Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku  inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.

10. Potwierdzenie, że Wykonawca wniósł wadium.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej WSRM w Łodzi –  www.wsrm.lodz.pl

Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ
po dokonaniu wpłaty do kasy Zamawiającego kwoty 20,00 PLN w siedzibie w Łodzi,
ul. Warecka 2 lub uregulowaniu wpłaty za pobraniem pocztowym.

6.Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać: WSRM Łódź, ul. Warecka 2 ? sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 maja 2016  r. do godziny 11:15.

7.Miejsce i termin otwarcia ofert:

Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 18 maja 2016 r. o godz. 11:30
w Łodzi, ul. Warecka 2.

8.Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł

9.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnił: Pana Wojciecha Michalaka – Kierownika Działu Administracyjno Technicznego, tel. 721-820-205.

10.Kryteria wyboru oferty:
– Cena oferty ?C?? 90 %
– Gwarantowana stawka (w %) odpisu płatności na PFRON w całym okresie obowiązywania umowy ?G? ? 10%

Ostateczną ocenę oferty będzie stanowiła suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.

11.Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.

12.Inne informacje

Wykonawcom przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ? Środki ochrony prawnej Ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2015r., poz. 2164 /.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający informuje, że nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

Zamawiający  przewiduje możliwość zmian umowy polegające na:
a. obniżeniu ceny  netto za świadczenie usługi,
b. zmiany ilości m2 powierzchni do utrzymania czystości

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy, a zmiany te nie będą działać na niekorzyść Zamawiającego.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie  Zamówień Publicznych w dniu 9 maja 2016 r.

Pliki do pobrania

Opublikowano:
9 maja 2016
Autor:
Redakcja WSRM w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:
9 maja 2016 przez

Wersje

Nie ma historii zmian tej strony

Podziel się na: